2008. március 15., szombat

Ünnepi mászóka

Tündi elölben (Kanga - IV)
Tündi odale'
Kilátás Oroszlány felé

Március 15-én 9től 14:30-ig Gesztesere siettünk ki, hogy a kettős ünnepen (Tündi szülinap+nemzeti) másszunk egy jót a szikrázó napsütésben - letesztelvén az aznapi ajándék ziazsákot is. Előző este még nem voltunk ilyen jókedvűek, hiszen szakadt az eső, de a helyen gyorsan száradnak a falak, így csak a "faltövi sár" volt kissé ellenünkre. Tündi ügyesen mászott elöl (6 utat!, itt-ott pp), én kipróbáltam 1 teljesen clean ékelős utat, illetve belekezdtem egybe 1/3-ig, utánna nitteket használva. Végül így összesen 9 ászott úttal tarsolyunkban tértünk haza. Kiderült, hogy az utak szaporodnak (ezúton is köszönet a Nádasdy-Szentirmai kollektívának), de sajnos a tömeg is, nem kevés vicces figurával ("várjá, ne üjjé bele, hogy megy ez a grigri, jajjj segíccsetek má"). A IV-es, sima V-ös szint elölmászása teljesen stabillá vált, látszik, hogy nemsokára lépni kell, jöjjetek hatosok elölbe hejj!!! /megemlítendő még, hogy egy kisebb "vizesmohás lépéses" kunsztot erőltetve összehoztam egy mikroesést is, jól nyúlt a kötél, Tündi pedig nagyon ügyesen biztosít :)/
Mászott utak: kedvencemmé a Siklós repedés (IV) lépett elő, hiszen ékelve teljesen más élmény előre mászni, illetve nagyon szép volt még a Három grácia (V+) is; továbbiak: Zsebibaba (V-), Kanga (IV), Malacka (IV), Bruchner Szigfrid (V), Kötélvontatók... (V), ill. két új út IV körül a Lapos falon.

"Strand" Ego

Nincsenek megjegyzések: