2008. június 1., vasárnap

A lapkaevő abasári bércek

Tündi és a Pioneer (VI)
/Vámos Maya képei/



Izzadtam mind' egy ló



Vasárnap ismét Hollókő felé vettük az irányt, népes csapattal (Maya, Tündi, Niki, Máté, Imre, Gabi, Csoszi, Laci, én). A korai érkezés és a helyi erőkkel való konzultáció után mászni kezdtünk. A meleg ismét igen nagy volt, de talán egy kicsit elviselhetőbb (felhősödés). Tündivel és Imrével másztunk elsősorban, az általam kimászottakat Tündi nagyon szépen alsózta (ált. pp), és Imre sem sokban maradt el, főleg azt figyelembevéve, hogy főleg VI körüli utakat másztunk. Nekem legjobban a most megismert Denevér (VI-) tetszett, de a Moha (VI-) és a Nem dohányzó (VI-) sem voltak rosszak. Gabi egy ifjú titánnal az "Iván"-t (VIII+/IX-) próbálta alsóval szabadon...szép kísérlet volt! Emellett másodjára láttam élő embereket :) mászni az Őrült Ausztrál tetőáthajlásában /azért arra is kíváncsi lennék mit keresett itt egy ausztrál...mi folyik Gyöngyösön?!/. A nap végére jól elfáradtunk, Tündivel még megfelsőztük a Május 35-öt, aminek a standjából balga módon izzadt tenyérrel leejtettem a lapkám. Ennek ellenére szép napot zártunk, hazafelé pedig a hagyományoktól eltérően nem fehér, hanem vörös bort (kékfrankos) kóstoltunk a szőlősgazda bácsinál.

Mászott utak: Makk Ász (V+/VI-), Pioneer (VI), Nem dohányzó (VI-), Akasszá má' (VI+), Nándi... (V+/VI-), Denevér (VI-), Oktató bal (~4+ CL), Moha (VI-), Páfrányos (V-), Május 35 (V+/VI- TR)

Nincsenek megjegyzések: