2011. május 29., vasárnap

Ó Velence

A múlt szombaton viszonylag spontán túrát tettünk a Velencei-hegységben (térkép és leírás). A Népligetből Pákozdra mentünk, ahol saját készítésű térképskiccemmel Pákozdról az ingó kövek érintésével ÉNY felé elértük Nadap határát, majd Velencét, ahol sütiztünk és strandoltunk is a total free centrál-szabadstrandon.
Természetesen a köveket (fincsi gránit) megtaperoltam, itt-ott még bouldereztem is a frissen visszaszerzett cipellővel, persze nem a legkeményebb helyen, az Pázmándnál van. Mindemellett a túra alkalmas séta-mókamászogatás egyvelegére.

Könnyed traverz csak az íze végett

Kocka

Rocklands

Rocklands2

18+ Hardcore never dies

Chillin'

Videó a Vadszag/Kőasztal nevű boulderemről (sic!)  V2 FA :-) A videó már már ízeri magasságokba (bocs Bálint, de ha már rád jár a rúd) emelkedik, stílusom a legkomolyabb klasszikusokat idézi ;)

gábor írta...

De el kéne ide menni.

"Ízer-i magasságok..."

Bogyó Dávid írta...

Pázmándon nem voltunk ami a legjobb - a sok kis ingóköves rész amolyan mókának jó pár kis igen könnyű mozgással (bár a Kocka nevű tömb mellett a bokrosban van egy kb. 3 méteres tömb áthajló résszel jó nehéznek kinézve). Emellett van egy kis völgy az Angelika forrás alatt aminek a szurdokosabb részein sok elszórt tömb van 1-5 m magasságban. Ezeket érdemes egy odamegyünk - eljövünk, zianyomot nem hagyunk túrával megnézni ;)