2011. április 6., szerda

Fekete gyémántok

1. Minden tiszteletem az alapon felül a Black Diamond cégnek aki a reklamáló levél után el is küldte a hágóvas elromlott elemét, illetve annak minden tartozékát (az eredeti hiba a műanyag heveder rögzítő elem repedése volt). Danke!



2. Menni kéne edzeni a nyárra nagyfallal is, ez I.Balázsnak szolgálati közlemény - mindenki gondolkozzon egy provizórikus hétvégében!

3. Hétvégén nú págágyíj!

4. "Nem is értem, hogy nem telik az idő,
Vártam, de csak nem múlik el a múlt,
Körülöttem a régesrégi kör,
Cipelem tovább, ha már így alakult,
Köd alattam a kockás háztetők,
A sebeimnek a csípős szembe szél,
A tenyeremben a hullócsillagom,
te veszni hagynád a semmiért,
nem is értem, mért nem menekülök el,
ha megígértem, hogyhogy nem alakulok át?"

Ez meg tetszik.

Nincsenek megjegyzések: