2011. április 19., kedd

Rókázás

Vasárnap a korábban megismert Róka-hegyre ugrottunk ki, a nap ezerrel sütött, hamar kiértünk. Először a Kis-falon másztunk egy-két könnyebbet Mártival, majd megjött Ercsey-Orbán Peti, így a nehezebb utakra is rátértünk. Pár Kis-Falon lévő út után (sikerült megtudnom, hogy a tavalyi reklamált hatosom egy VII- :) átmentünk a hosszabb (16-25 m) utakhoz, sikerült pár jót teljesíteni, pl. Vékony Ildikó emlékút VII+ (második kísérletre "flash"), Naplevente VII (flash - gyönyörű út), valamint ismerkedni a többi úttal is. A szikla szürkén fog, új kötéllel ne menjünk ki :), továbbá érdemes egy kulcsot is vinni, mert a kőzet sajátsága miatt (kristályos, egyenetlen felszín) a fülek elmozdulásakor mozoghatnak az anyák (persze a motoremelőkkel ez a probléma nem merül fel ;) Fixáltuk a hétvégi raxi túra részleteit, majd lesétáltunk a HÉV-hez. A megállóval szemközti Mátyás-király út jobb oldalán lévő Cserfalvi Cukrászda mindenképp ajánlott, különös tekintettel a répa és sajttortákra!

Mászott utak (nevek később): Minimax (2x solo) Kínai piac II/III (solo), Fragile V+, Kristálycsend VI, VII- (pp), Naplevente VII (flash), VI (flash), "Bachartól jobbra" VI (flash), Vékony Ildikó emlékút VII+ ("2nd go"), "Barlangnál áthajlunk" VII-